Illustr. ac Reverend. D. D. Ioannis Caramuelis Sattrianensium nec-non Campaniesium episcopi  theologia intentionalis

Illustr. ac Reverend. D. D. Ioannis Caramuelis Sattrianensium nec-non Campaniesium episcopi theologia intentionalis

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Caramuel Lobkowitz, Juan, ob. de Vigevano, 1606-1682
Otros Autores: Borde, Philippe, 1629-1669, ed, Arnaud, Laurent, 1602-1694, ed, Borde, Pierre, 1645-1711, ed, Barbier, Guillaume, 1652-1692, ed
Formato: Libro
Lenguaje:Latin
Publicado: Lugduni : sumptibus Philippi Borde, Laurentii Arnaud, Petri Borde, & Guillelmi Barbier, 1664.
Edición:Nunc primum in lucem prodit
Materias:
Colección:Banco de datos
Acervo:Universidad Autónoma Benito Juárez de Oaxaca. Biblioteca Francisco de Burgoa. Colección antigua
Descripción Física:4 t. ; f°
Tema general:Teología moral
Notas:Portada a dos tintas con empresa y marcas tipográficas de los editores en grabado calcográfico y pleca en grabado xilográfico. Varía título en t. 4 Theologia praeterintentionalis. Texto a dos columnas con paginación en números arábigos, apostillas marginales, reclamos y signaturas. Incluyen cabeceras de título con motivos florales en grabado xilográfico. Incluyen capitulares con motivos florales en grabado xilográfico. Cada tomo con portada y numeración propias. Año de los t. 3-4 publicados en 1664. Paginación: t. 3 [34] h., 428 p.; t. 4 [14] h., 216 p., [42] h. Encuadernación en piel sobre cartón (4458, 4459). Marca de fuego: Casa del Noviciado de la Compañía de Jesús de Oaxaca, Oax. (4458, 4459). Marca de fuego: Colegio de Santa Cruz de Antequera de Oaxaca, Oax. (4458, 4459). Ex libris manuscrito en la p. 428: "Lcdo. Salledo" (4458). Daños por humedad y polilla (4458, 4459). Daños en la encuadernación, tapa desprendida y falta piel en el lomo (4458)
Tabla de Contenidos:
  • t. 1 Theologia fundamentalis pars prior
  • t. 2 Theologia fundamentalis, pars posterior
  • t. 3 Theologia intentionalis. De reali, morali, et virtuali; divino, angelico, et humano; proprietatis & iuridictionis dominio. Demonstrat illud à productione oriri, et à productore in res productas exerceri. Omnes adquirendi dominium, esse productiones diversas. A iurisdictione leges nasci, et universas esse liberas. Ante legem nullam esse theologicam obligationem: ante hanc intelligi non posse peccatum. Legem tabulis et conscientiae scribi: illas obliterari, hanc obtenebrari; hinc certae, probabilis, dubiae, etc. cognitu necessarium distinctionem oriri. Deum esse Deum: hoc est, summè liberum, summè absolutum, et summè independentem: caduca omnia, quae juberi, aut inhiberi solent, nullam divinis actibus imponere necessitatem, legem naturalem (Decalogum) esse liberè latam: hominum cordibus, et marmoreis tabulis à Deo liberè insculptam: in ejus tota secunda tabula, et in primiae saltem affirmativis praeceptis dispensare Deum posse, et in nonnullis dispensasse de facto: unde concluditur cum thomistis, scotistis, nominalibus (adeóque cum universa schola) si agamus, ut agere debemus, de malitia theologica, omnia esse mala, quia prohibita; & nihil esse prohibitum, quia malum
  • t. 4 Theologia praeterintentionalis